De stichting

Het bestuur bestaat uit:

Helma Thijssen, voorzitter. Na eerst een periode als algemeen bestuurslid te hebben gefungeerd, heeft Helma de voorzittershamer eind 2008 overgenomen van Gijs van Randwijk. Haar gedrevenheid om de situatie voor mensen in Sri Lanka te verbeteren combineert ze met enorm genieten van de vele mooie dingen op Sri Lanka. Sinds haar kennismaking met Sri Lanka in 2005 is ze daar dan ook regelmatig te vinden.
Gijs van Randwijk, secretaris. Samen met Theo de Wit, de naamgever van de stichting, bracht hij vele vakanties door op Sri Lanka. In 1981 kwam hij in contact met de Doven- en Blindenschool in Anuradhapura. Door zijn toenmalige werk voor het speciaal onderwijs op het Ministerie van Onderwijs ging zijn belangstelling ook uit naar het onderwijs aan gehandicapte kinderen in het buitenland. Gijs is vanaf de oprichting van de stichting in 1993 voorzitter geweest tot hij eind 2008 de hamer overdroeg aan Helma waarna hij de rol van secretaris op zich heeft genomen.
John Hofboer, penningmeester. In het verleden werd hij geboeid door verhalen van Gijs van Randwijk en Theo de Wit over Sri Lanka. In 2003 bezocht hij, samen met Gijs en Arnold de lopende projecten van de stichting. Later bezocht hij de vrienden en gezinnen in dit overweldigend mooie, maar arme land tijdens privé reizen. Toen Arnold in 2017 plotseling overleed, nam hij de functie van penningmeester op zich. Hij wil zich volledig inzetten om de kansarme gezinnen en kinderen in Sri Lanka te helpen.
Joke ter Halle en Rob Roelofsen zijn algemene bestuursleden. Ook zij hebben met eigen ogen de situatie in Sri Lanka gezien en zetten zich enthousiast in om deze te verbeteren.

Stichting Theo de Wit-Lanka Education Fund
Opgericht 10 december 1993 en gevestigd te Apeldoorn